به سمت آینده

سلام

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

من سایت ها و وبلاگ هایی رفتم و خوندم که بعضا خود خانوم ها و بعضا کارشناسان گفتن که اکثر خانوم ها برای رسیدن به اوج لذت جنسی و ارگاسم حتما نیاز به استفاده از کلیتُریس دارن و بدون بکارگیری این عضو به اوج نمیرسن !!!

 من وقتی این مطالب و اظهار نظرات رو بخصوص از جانب خود خانوم ها که خوندم به معنای واقعی کلمه از درون بسیار ناراحت شدم ، بسیار زیاد 

با خودم گفتم که پس دیگه ما مردا و مردونگیمون ( آلت ) به چه درد میخوره ؟؟ چرا من نمیتونم از طریق خودم و مردونگیم به خانومم لذت ببخشم و از دیدن لذت بردنش منم لذت ببرم و از دیدن کیف کردنش دیوونه بشم ؟!! 

میگفتم پس دیگه آلت مرد به چه درد میخوره ، پس اینکه زود تر از خانوم به انزال برسم یا زود انزالی داشته باشم چه اهمیتی برای زن داره ؟ اونکه با من به انزال نمیرسه و لذتی نمیبره حالا چه فرقی میکنه ؟ آخرش با دست باید ارضا بشه.

وقتی میبینم این مورد وجود داره که فقط کلیتریس ، انگار روحم زخمی میشه و ارضا نمیشه ، اون حس قوی بودن و به خود افتخار کردنم سیر نمیشه و این برای من یعنی مرگ ...

 

بنظر شما این حرفها کجاش درسته و کجاش غلط ؟؟ آیا واقعا آلت مردانه تو لذت جنسی خانومها اثری نداره ؟؟ یعنی بود و نبود دخول برای لذت بردن زن چندان تفاوتی نداره ؟؟ خب ارضا زمانی اتفاق میفته که لذت زیادی ببری و وقتی میگن با کلیتریس ارضا صورت میگیره و دخول خیر پس یعنی کلیتریس لذت بخش تره دیگه ، درسته ؟؟ حالا که اینطوره چرا ما مردا همش باید نگران زود انزالی و عدم نعوظ و فلان و بهمان باشیم ؟؟ 

ممنونم از وقتی که اختصاص میدین .

۳۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۸ ، ۱۵:۱۹
امیر ...