به سمت آینده

سلام

پاسخ به سوالات علی آقا

جمعه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ب.ظ
سلام علی جان خوبی داداش ؟؟؟ 
بعله ایمیلتون به دستم رسید ولی آخه چرا انقدر شاکی بودی؟؟ 😄😄😉😉 
بعله قبول دارم درسته که شاید درآمد و حقوق معلمی به اندازه رشته حقوق نباشه ولی باور کن که هم برکت داره و هم شغل پاک و شریفیه و هم اینکه بقول معروف شغل انبیاست . 
اینکه به بچه های مردم سواد و درک و فکر منتقل کنی خیلی لذت بخشه ،شما فکر کن تا آخر خدمت چندین بچه رو تربیت میکنی و چقدر ثواب داره و همچنین نیاز به مفید بودن در وجودت ارضا میشه 
من چون چیزای زیادی از شغل وکالت نمیدونم ولی به این بسنده میکنم که حداقلش تو فضای سالمی فعالیت نمیکنی ، همش مجرم و خلافکار ، حالا شاید موکلت حق دار باشه ولی در عوض باید از حقش در برابر کسی که گناهکاره دفاع کنی ، بگذریم از دوندگیهای زیادی که داره ... 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۰
امیر ...

نظرات  (۱۸)

سلام این منابعی که میگم ببینید خوبه یا نه

برای دینی گاج نقره ای برای زبان کتابای دکتر اناریی برای ادبیات کتاب های دکتر سبطی برای عربی کتابای قلمچی

امیدوارم نظر قبلی مو خونده باشید

پاسخ:
سلام 
بله خوندم 
ببخشید امشب کمی درگیر بودم 
فعلا درباره ی کتاب هایی که گفتید توضیح میدم ، فردا هم در مورد کامنت قبلیتون
من برای عربی کتابای نقره ای و خط ویژه گاج و کتاب زرد مهر و ماه رو میخوندم 
اگه بتونین برای دروس تخصصی کتابای مشاوران آموزش هم گیر بیارید خیلی خوبه 
و بعد اینکه به هیچ وجه پولتون رو خرج کتابای قلم چی نکنین ، اون کسی که پشتیبان شماست منبع اصلی درآمدش از خرجیه که شما برای کتابای قلم چی میکنید 







دوست عزیز اگه مایلین ، تو تلگرام بهم پیام بدین 

سلام

اتفاقا کتاب عربی قلم چی خیلی خوبه .واسه ادبیات هم کتاب های موضوعی نشر الگو خوبه .ارایه و قرابت و لغات و زبان فارسی جدا جدا داره خیلی خوبه عالیه. دینی هم میکرو طلایی خیلی خوبه  و زبان انگلیسی هم شهاب اناری عالیه .

سلام راستش من تلگرام ندارم .راستی نظرتون درباره این سایت الا چیه دارم تند تند دانلود میکنم ومیخوام به کارم سرعت بدم وتند تند میخوام درس بخونم

میشه لطفا تجربیات خودتون رو بگید واقعا بهش نیاز دارم بازم شما هرجور دوس دارین

برای این جریان دانشگاه نرفتن اینقد تحقیر شدم و اطرافیانم پشت سرم حرفای بدیی زدن که اولش کلی ناراحت بودم بعدش باخودم گفتم روحیه تو از دس نده بامشکلات مبارزه کن

 

پاسخ:
مشکلی نیست دوست گرامی ، اگه ایمیل دارین و بتونین از ایمیل استفاده کنین بهتره چون اینجا وقتی کسی پیامی میده آلارم نداره و منم فراموش میکنم سر بزنم و ممکنه دیر جواب بدم .

سایت الا ؟ نشنیدم تا حالا ...

اگه لطف بکنین جملات مهم اون کامنت اولتون رو که به اشتباه حذف کردم دوباره بنویسین ممنون میشم ، و اینکه بگین تا اینجا چقدر مطالعه داشتین ، چه درسایی رو بهتر خوندین و کدوما رو نخوندین ، حداقل و حداکثر رتبه و دانشگاهی که مدنظرتونه هم بفرمایین .

بله ، هر سال که بگذره و فرد پشت کنکور بمونه نگاه خانواده عوض میشه و خیلی از تفریحات رو نمیتونی دیگه راحت انجام بدی ، ولی به اطرافیان ارتباطی نداره با اینکه حرفاشون اذیت کنندست .
مطمئنا اگه محکم وایسین و این چند ماه هم بیشتر تلاش بکنین موفقیت دور از دسترس نیست 

سلام دوست عزیز .با اجازه اقا امیرمحمد من یه چیزی بگم. درباره سایت الا خیلی عالیههه من خودم الان دوساله استفاده میکنم فوق العادس دوستام هم خیلی راضی هستن .من تجربه خودم رو گفتم مخصوصا درسای تخصصی خیلی دبیرای خوبی داره و کاملا وارد هستن .

اره نباید روحیه خودتو ببازی تو این مسابقه بزرگ که اسمش کنکوره اول از همه روحیه و اراده و پشتکار مهمه بعدا درس خوندن . سعی کن با عشق و علاقه درس بخونی میدونم دوران سختیه و واسه همه بالا پایینی داره .منم امسال مثل خودتم ولی رشته تجربی .سوالی چیزی داشتی من درخدمتم .زمان های استراحتم به این وبلاگ سرمیزنم .خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.

سلام من میشه گفت از تخصصی ها کلا صفرم واز عمومی ها ادبیات اوضاع تا حدودیی خوبه

ویکم لغات زبان

من مسئولیت هام واقعا زیاده تو خونه برای همین زیاد عقب افتادم

ومیدونم خیلی زیاد عقبم رشته انسانی واقعا حفظیات زیادیی داره

برای اقتصاد مسئله فک کنم حل کنم خیلی بهتر باشه نظرتون چیه مسائل فصل پنجم خیلی راحته اول از اون شروع میکنم

ولی هرجور شده جبرانش میکنم عقب افتادگی ها رو میدونم بهم فشار میاد شاید مجبور بشم حتی نصفه شب هام مطالعه کنم ولی چاره یی نیس

در مورد دانشگاه امسال هر جایی اوردم دولتی تو استان مون میرم تو خونه موندن برام سخته

 

 

پاسخ:
سلام مجدد ، ببخشید دیر جواب میدم 
ببینین با توجه به چیزایی که گفتید ، اینکه باید بیشتر به خودتون سختی بدین شکی نیست ، ولی فقط نباید به صرف ساعت زیاد حس کنید دارید نتیجه میگیرید ، چیزی که خیلی مهمه کیفیت هست نه فقط کمیت .

راجع به دروس تک کتابی ، ترجیح من و هر آدم فرصت طلبی تو زمینه کنکور این هست که اونا رو به معنای واقعی قورت بدین ، چون هم به نسبت بقیه راحت ترن و خب چون تک کتابن حجمشون کمتره ، پس روانشناسی رو به هیچ وجه از دست ندین و وقت بزارین براش ، برای اقتصاد مقداری حجمش بیشتره پس فعلا مسئله هاش رو جمع کنید ولی دیگه انصافا از مسئله هاش کم نکنید ، کل مسئله هاش رو بخونین چون راحتن ، هر وقت حس کردین میتونین برین سراغ متن ، برین .
ترجیح من این هست که اگه دو ساعت اقتصاد میخونین یک ساعت مسئله و یک ساعت متن کار کنین . پس از دست دادن این دو کتاب عین بی عقلیه.


در مورد تاریخ و جغرافیا ، حداقل دو کتاب پیش رو مطالعه کنین ، همینا رو بتونین حداقل یکی رو بخونین در حد تسلط تو شرایط شما قابل قبوله ،

برای جامعه شناسی ، چون میشه گفت به هم پیوسته هستن مطالب بنظرم بهتره از پایه شروع کنین تا جایی که فرصت کردین 

برای عربی طبق سرفصلهای میکروطبقه بندی گاج نقره ای پیش برین و تستاش رو کار کنین 

برای ادبیات خصوصی فعلا تمام تمرکزتون رو روی قرابت بزارین ، همینم بتونین برسونین کفایت می‌کنه ولی برای ادبیات عمومی علاوه بر قرابت لغت هم کار کنین ولی ترجیحا سراغ زبان فارسی نرین .


برای زبان صرفا حفظ چند تا لغت کمکی به شما نمیکنه ، باید تو فضای تست ها و حل درک مطلب ها قرار بگیرین ، پس حسابی درک مطلب و تست هایی که مربوط به لغات هستن رو کار کنین .
اگه از کتاب لقمه مهر و ماه استفاده کنین براش خیلی خوبه.

برای دینی هم حداقل دینی سوم رو کار کنین و اگه وقت اوردین مقداری هم پیش کار کنین .

بنظرم از الان مهم ترین هدفتون رو دانشگاه فرهنگیان قرار بدین ، نمی‌دونم دختر هستین یا پسر ولی اگه دختر هستین واقعا عالیه براتون و اگه پسر هستین جای شکرش باقیه . 
چیزایی که گفتم همونایی بودن که میخواستین ؟؟


۱۰ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۱۴ د به خانوم پرنسس

سلام من نظام قدیم هستم

شما ایا مثل من نظام قدیم هستین خب اگه هستین درباره عمومی ها این مبحث املا میشه بگید

سلام

نه من نظام جدیدم ولی خب واسه املا نشر الگو خوبه .من دارم واقعا عالیه .فکر کنم نظام قدیم هم داشته باشه .عمومی های شما رو نمیدونم ولی عمومی های دوستای من که ادبیات هستن خیلی نسبت به عمومی های ما اسون تره .ولی از نظام قدیم اطلاعی ندارم.

سلام به خاطر راهنمایی ممنونم واقعا از سر درگمی اومدم بیرون که باید دقیقا چیکار کنم

خب برای فلسفه ومنطق دقیقا باید چیکار کنم وریاضی

بعد برای ایات دینی شیوه مطالعه م باید چطوریی باشه اصلا نمیدونم ااااروش مطالعه خودتون رو میشه بگید لطفا

بعد برای قرابت ادبیات تخصصی راستش نمیدونم چطوریی باید انجامش بدم

پیشنهاد شما چیه خیلی دوس دارم بتونم بزنمش ولی این طراحان سخت طراحی میکنن

در واقع شاه کلید این کارو نمیدونم

 برای ترجمه عربی تخصصی خیلی سخته برای اون چیکار کنم

 سوالی داشتم میام

 

 

پاسخ:
خواهش میکنم ، خوشحالم که مفید واقع شدم 
ببینین برای منطق ، بنظرم لای کتابش رو هم باز نکنید ، چون تستاش بشدت غیر استاندارد هستن و کسایی هم که یک سال براش جون کندن نتیجه نگرفتن ، ولی فلسفه سال سوم رو بقولی بجویین و فلسفه پیش رو تا جایی که تونستین پیش برین ، یادم بندازین درباره این درس براتون بیشتر توضیح بدم...

ببینید در خصوص دینی ، آیات قرآن یسری کلمات کلیدی دارن که طراحان کنکور بیشتر روی اون کلمات دینی مانور میدن ، برای اینکه شما بتونید اون کلمات کلیدی رو بشناسید باید از کتاب های کمک درسی کمک بگیرین چون اونا بهتون میگن که کدوما هستن ، اگه کتاب دینی گاج نقره ای رو داشته باشین آخر کتاب خلاصه های نیم صفحه ای داره که خیلی خوبه ، ولی برای خود متنش باید خوب متن رو بخونین ولی بااااید تست زیاد بزنین تا با تیپ سوالات دینی آشنا بشین .
درکل دوست عزیز اگه شما بیست چهاری فقط بخونین و تست کار نکنین تو کنکور هیچ چیزی نصیبتون نمیشه ، ده تا تست بهتر از یک ساعت خرخونیه ، پس فراموش نکنید که پرکاری در تست بسیااار مهمه

برای قرابت هم که گفتین چون منبع درسی مشخصی نداره و طراحان از هر جایی و هر شاعری بیت میدن تنها راه چاره پرکاری تستی هست و بررسی پاسخنامه ای که تو کتاب تست هست تا کم کم ذهنتون راه بیفته و همچنین سعی کنین یه آشنایی کلی با معانی بیت های کتاب ها داشته باشین ولی بهترین راه حل تست هست.

برای ترجمه عربی هم ، باز هم میگم که ترجیحا کتاب خط ویژه گاج یا همون میکرو نقره ای رو نکاتشون رو بخونین و بعد تست تست تست 

برای ریاضی متاسفانه فعلا راهی به ذهنم نمیاد ولی اگه چیزی پیدا کردم بهتون میگم .
شما هم بیشتر با من در ارتباط باشین ، که اگه منم نکته خاصی به ذهنم رسید بگم خدمتتون 
راستی من خودمم یادم نمیاد چه موقع تو وبلاگ خانواده برتر گفتم انسانی خوندم ، ماشالا شما چطور یادتون مونده 😁

سلام راستش تو یکی از پستای خانواده برتر گفته بودین رشته تون انسانی ولی الان دقیقا یادم نیس کدوم پست بود

سوالم برای املا هسته تو ادبیات چطوریی باید بخونمش

وکجاهای کتاب رو باید بخونم برای مبحث املا

 

پاسخ:
برای املا کلا معلوم نیست از کجاها میاد ، و چون اینجوری مجبوری تک تک کلمات کتاب رو بخونی کار خیلی سخت میشه ولی بنظرم بهترین کار اینه کتاب مخصوص این موضوع رو بخرین ، منکه از کلک معلم خیلی راضی بودم ، واقعا چاره ی دیگه ای نیست برای این موضوع

سلام درباره فلسفه میشه توضیح بیشتریی بدین گفتین یادتون بندازم

پاسخ:
سلام 
این مسئله رو میخواستم خدمتتون عرض کنم که معمولا تو بیشتر زیرگروه ها درس فلسفه و منطق ضریب بالایی داره ، این درس علاوه بر اینکه ضریب بالایی داره معمولا سوالاتش چالشیه یعنی نیاز به دقت خیلی بیشتری داره و تا وقتیکه به درصد بالایی از اطمینان نرسیدین که گزینه درست کدومه اقدام به جواب دادن نباید کرد یعنی در یک کلام باید شش دنگ حواس رو جمع کرد و تا وقتی مطمئن نشدی جواب ندی ، چون این درس بخاطر ضریب بالا اگه درصد خوبی پاسخ بدین تست هاش رو بشدت تو بالا رفتن رتبه تاثیر داره ولی به همون مقدار اگه اشتباهات زیادی داشته باشین و خدای نکرده منفی بزنین بشدت در افول رتبه تاثیر داره ، در کل صفر زدن بهتر از منفی زدنه 
جمع بندی حرفم این هست که این درس بخاطر نوع سوالاش نیاز به دقت و اطمینان بیشتری داره

سلام درباره عروض قافیه چیکار کنم و تاریخ ادبیات در ادبیات تخصصی

پاسخ:
سلام 
درمورد عروض قافیه اگه بتونین کلاس برین میتونین نتیجه بگیرین و گرنه بحثی نیست که بتونین تا کنکور جمعش کنین ، با توجه به اینکه کتاب خیلی مفصل توضیح داده و تا شما بتونین بخونین و اجرا کنین دیر شده ، من خودم براش کلاس رفتم و نکات ریز کنکوری رو میگفتن نه مفصل ، با این حال هم ازش تو کنکور ما سوال ندادن ⁦🤦🏻‍♂️⁩😐

درباره تاریخ ادبیات ، بنظرم خیلی بستگی داره به استعداد شما در حفظیات ، من خودم فقط کتاب لقمه مهر و ماه رو براش خوندم و کتاب نخوندم با این حال نتونستم حتی به یک تست جواب بدم چون حفظیاتم در حد تاریخ ادبیات خوب نبود ، اگر تونستین لقمه رو گیر بیارین که خیلی خوبه در غیر اینصورت سعی کنین روی یکی از کتاباش تسلط پیدا کنین و اگه وقت داشتین سراغ کتاب بعدی برین

سلام من یه مشورتی میخوام باهاتون بکنم

راستش معلم ریاضی انلاین پیدا کردم اما نمیدونم چطوریی با کیبورد کامپیوتر نمودار بکشم یا علائم ریاضیات رو بکشم سوالاتمو بکنم

چیکار کنم به نظرتون

 

پاسخ:
اون بستری که ازش برای ارتباط استفاده میکنین امکان ارسال تصویر و عکس داره یا فقط تایپ ؟؟

سلام کیبوردم فقط با تایپ میشه استفاده کرد متاسفانه

پاسخ:
سلام 
نمودار که ممکن نیست ، علائم ریاضیات رو هم بعید می‌دونم ، ولی یه جست و جو میکنم اگه چیزی دستگیرم شد همینجا خبرتون میکنم

ولی ببینید من منظورم این بود که آیا میشه از اون طریقی که با اون شخص ارتباط دارین حالا یه سایته یا یه وبلاگ و هرچی ، عکس ارسال کرد ؟؟ چون میشه نمودار و غیره رو طراحی کرد بعد بصورت یه عکس ارسال کرد

سلام راستش نمیدونم اما ادرس وبلاگ رو می نویسم شما ببینید امکان ارسال عکس هس یانه

ببخشید شما رو به زحمت انداختم من کلا این چیزا رو بلد نیستم اما سعی میکنم یاد بگیرم

ادرس وبلاگ      هسته                         www.tadriss.ir

 

پاسخ:
رفتم دیدم ، بنظرم خودتون از اون شخص بپرسین که چطوری میشه نمودار و بقیه رو ارسال کرد ، شاید خودشون بهتر راهنمایی کردن ، اگه چیزی نگفتن بهم بگین 

برای عربی و زبان معلم آنلاین ؟؟ 

سلام برای زبان هم پیدا کردم معلم انلاین الان واقعا خیلی خیلی زیاد خوشحالم وعربی هم همین طور

منم حسابی تلاش میکنم تاموفقیت زیادیی نصیبم بشه .

راستی برای روان شناسی بیشتر سوالاتش مفهومی هسته شما چطور برخورد کردین با اونا

 

سلام بله واقعا معلم انلاین برای عربی و زبان پیدا کردم دوتا علامت سوال گذاشتین برای همین اینو گفتم .

حتما ازشون میپرسم برای نموداروبقیه علائم ریاضی

نگفتین برای روان شناسی چیکار کنم بیشتر سوال هاش واقعا سخته  اصلا ضریب ش چنده مثلا شش تا جواب بدم بقیه درسا رو خوب و عالی جواب بدم فک کنم شانس قبولی داشته باشم اصلا تو روان شناسی ضعیفم از سال 96 به بعد سوالاتش رو مفهومی کردن فقط یه تعداد کمش راحته

پاسخ:
سلام 
آره سوالی بود ، چون یمقدار تعجب کردم آخه معمولا کتابای تست هم اموزششون خوبه هم جواب هایی که به تست ها میدن . الان منبعتون برای این دو درس چیه ؟
ببینین این قمار کردن روی درصد درس ها و اینکه اون ضریبش کمه بیخیال اونی که درصدش بالاست بچسب بهش کاااااملا غلطه دوست عزیز ، الان شما باید تلاشتون رو بکنین که تمام دروس رو پوشش بدین و تا جایی که توان دارین و وقت دارین تا کنکور برین جلو ولی تنها تفاوتی که باید بزارین روی این موضوع هست که دروسی رو که استعداد دارین انرژی بیشتری اختصاص بدین بهش 

ببینین طراحای سوالات بشدت بی رحم و کلک بازن ، هیچ وقت مشخص نیست که یه سال سوالات یه درس رو در حد ارشد بیارن دقیقا کاری که با اقتصاد کنکور ما کردن و یا درسی رو بشدت آسون بیارن مثله ریاضی همون کنکور ما ، این وسط چه کسایی ضرر کردن ؟ کسانی که این طرز فکر رو داشتن چون ریاضی سالهای قبل کنکور ۹۷ سخت بوده پس حتما ریاضی کنکور نود و هفت هم سخته پس کم کاری کردن و چوبش رو خوردن ، و چه کسایی از اقتصاد تو کنکور ۹۷ ضربه خوردن ؟ امثال من که خیلی روی اقتصاد وقت گذاشتن ، احتمالا اقتصاد کنکورای قبل ۹۷ رو نگاه کرده باشین ، مسئله هاش بقدری آسون هستن که یه بچه کلاس شیشمی هم می‌تونه حلشون کنه ولی برای ما انقد سخت اومده بود که من یخ کردم از تعجب و از ترس سمت هیچ کدوم از مسئله هاش نرفتم ...
پس قمار نکنین ، اونقدری روی یه درس وقت نذارین که بقیه درس ها رو از یاد ببرین و اونقد بی محلی به یه درس نکنین که اگه سر جلسه چشمتون به سوالات همون درس افتاد از غصه بمیرین که چرا براش وقت نداشته بودم چون واقعا همچین لحظه ای مصداق مرگه.
اینکه شما بتونین از پس بعضی سوالای روانشناسی بربیاین یا نه بستگی به توانایی خودتون داره ولی بدونین اگه روش وقت بزارین ضرر نمیکنین ولی اگه بیخیالش بشین حتما ضرر میکنین ، لطفا و خواهشاً این رو از برادر کوچکتر/بزرگتر خودتون قبول کنین و نزارینش کنار .
مهم ترین دلیلی که شما نمیتونین پاسخ بدین اینه که فقط برای حفظ کردن میخونین و با ذهن تحلیلی نمیخونین ، باید بر اساس رابطه علت و معلولی پیش برین تا بتونین جواب بدین .
من حس میکنم شما دچار ترس از دست رفتن وقت شدین و مقداری دارین عجله بکار میبرین درسته ؟

سلام برای هر دوتا عربی ابی کانون دارم از قبلا خریده بودم

زبان هم دکتر اناریی کتاب هاشو دارم .الان منابع رو نمیتونم عوض کنم چون کتاب برای نظام قدیم اصلا گیر نمیاد

به توصیه تون هم عمل میکنم حواسم به همه درسا هس

برای ترس هم درست گفتید ولی سعی میکنم نباشه اینم عملی میکنم

ولی برای ریاضی رفتم پرسیدم گفتن میتونید عکس بردارید واز طریق تلگرام یا واتس اپ ارسال نمایید

اخه من که تلگرام و واتس اپ ندارم بعدم مامانم اجازه نمیده تو خونه وصل کنیم حالا چیکار کنم

خانواده من سنتی هسته رو این چیزا حساسن برای همین

اصلا بدون تلگرام و واتس اپ یه کاریی کرد اخه دلم نمیخواد این شانس و از دس بدم

اگه بشه به منم یاد بدین چون از این چیزا هیچی بلد نیستم

پاسخ:
برای نمودار که مطمئنم با کیبرد نمیشه کاری کرد ولی برای علائم ریاضی یه جست و جو میکنم شاید چیزی فهمیدم ، منظورتون از علائم ریاضی همون رادیکال و این چیزا هست ؟؟ 
در این مدت که من میگردم ، شما دو تا کار انجام بدین ، اول با خانواده صحبت کنین و شرایط رو براشون توضیح بدین ، وقتی متوجه بشن که شما بخاطر درس و دانشگاه نیاز جدی دارین مطمئنا با نصب کردنشون مشکلی نخواهند داشت 
دوم هم از همون مدرس آنلاین بپرسین که راهی دیگه هست که بهتون معرفی کنن ، بهشون بگین که بخاطر درس پدر مادر گوشی و این چیزا رو ازتون گرفتن و اگه راهی غیر از گوشی هست بهتون بگن

و یک سوال ، شما چقد با مقدمات کامپیوتر مثل برنامه ورد و برنامه نقاشی آشنایی دارین ؟

سلام یه سوال توان و کسر و رادیکال میشه کشید منظورم از علائم ایناست

کلا خونواده من با درس خوندن و کنکور مخالفن و هیچ کارش نمیشه کرد من بدون اجازه اونا درس خوندن و شروع کردم برای ازمون

یه بار نزدیک بود کامپیوتر من بیچاره رو بفروشه اونم برای مطالب مشاوره درسی یه پست بود خانواده برتر

ولی خدا بهم رحم کرد ویادش رفت که بفروشه

من یه بار این اتفاق برام افتاده دیگه دلم نمیخواد با اونا حرف بزنم در این رابطه

چون کامپیوتر نازنیم رو از دست میدم تازه امروز بابام داشت میگفت درس خوندن واقعا کار بی فایده یی هسته با این تفاسیر فک کردم نگم بهتره

راستش با اونایی که گفتین اشنایی ندارم متاسفانه

ولی فک کنم بی خیال بشم بهتره به کتاب تست و فیلم های الا رو بچسبم بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی