به سمت آینده

سلام

سوال زناشویی

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۹ ب.ظ

 

من سایت ها و وبلاگ هایی رفتم و خوندم که بعضا خود خانوم ها و بعضا کارشناسان گفتن که اکثر خانوم ها برای رسیدن به اوج لذت جنسی و ارگاسم حتما نیاز به استفاده از کلیتُریس دارن و بدون بکارگیری این عضو به اوج نمیرسن !!!

 من وقتی این مطالب و اظهار نظرات رو بخصوص از جانب خود خانوم ها که خوندم به معنای واقعی کلمه از درون بسیار ناراحت شدم ، بسیار زیاد 

با خودم گفتم که پس دیگه ما مردا و مردونگیمون ( آلت ) به چه درد میخوره ؟؟ چرا من نمیتونم از طریق خودم و مردونگیم به خانومم لذت ببخشم و از دیدن لذت بردنش منم لذت ببرم و از دیدن کیف کردنش دیوونه بشم ؟!! 

میگفتم پس دیگه آلت مرد به چه درد میخوره ، پس اینکه زود تر از خانوم به انزال برسم یا زود انزالی داشته باشم چه اهمیتی برای زن داره ؟ اونکه با من به انزال نمیرسه و لذتی نمیبره حالا چه فرقی میکنه ؟ آخرش با دست باید ارضا بشه.

وقتی میبینم این مورد وجود داره که فقط کلیتریس ، انگار روحم زخمی میشه و ارضا نمیشه ، اون حس قوی بودن و به خود افتخار کردنم سیر نمیشه و این برای من یعنی مرگ ...

 

بنظر شما این حرفها کجاش درسته و کجاش غلط ؟؟ آیا واقعا آلت مردانه تو لذت جنسی خانومها اثری نداره ؟؟ یعنی بود و نبود دخول برای لذت بردن زن چندان تفاوتی نداره ؟؟ خب ارضا زمانی اتفاق میفته که لذت زیادی ببری و وقتی میگن با کلیتریس ارضا صورت میگیره و دخول خیر پس یعنی کلیتریس لذت بخش تره دیگه ، درسته ؟؟ حالا که اینطوره چرا ما مردا همش باید نگران زود انزالی و عدم نعوظ و فلان و بهمان باشیم ؟؟ 

ممنونم از وقتی که اختصاص میدین .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۶
امیر ...

نظرات  (۳۵)

۲۷ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۶ امیرمحمد رضایی

سلام 

خواهر عزیز خدا حفظتون کنه ، واقعا انقدر انتظار خوب برخورد کردن راجبه سوالم رو نداشتم و وقتی که دیدم نوشتین اگه بازم سوالی بود بپرسم نمیدونین چقدر خوشحال شدم ، از لطفتون خیلی ممنونم که دغدغه برادر کوچکترتون رو بی جواب نذاشتین ، خوب بودن شما نوعی دعا در حق خودتون محسوب میشه ولی من دعام برای شما اینه که یه همسر خوب که لیاقتتون رو داره نصیبتون بشه ... 

( جملاتی که با ستاره شروع میشه رو شما میتونین ازش بگذرین و اصلا اجباری برای پاسخ دادن بهشون نیست)

تمام مواردی که فرمودین صحیح و درست هستن اما بنظر شما دلیل اینهمه وابستگی خانومها برای ارگاسم به کلیتریس چیه ؟؟ یعنی اونهایی که انقدر احتیاج به این مورد دارن سابقه خ ا داشتن یا مشکلی دارن ؟؟ چونکه نه یک زن بلکه سه چهارتاشون اذعان کردن که برای رسیدن به ارگاسم به کلیتریس احتیاج هست و جالبه یک نفرشون میگفت زن باید در حین رابطه خودش با دست خودش ... تا به ارگاسم برسه در غیراینصورت نمیرسه !!!! 

یا این دوستان مشکلی ندارن و کلا کلیتریس لذت بخش تر از دخول هست ؟؟ چون بنظر من آدم با چیزی به ارگاسم میرسه که لذت بخش تر باشه . 

*جایی فرمودین که آلت مرد میتونه عامل محرک خیلی خوبی برای اندام های مختلف زن باشه ، متوجه منظورتون نشدم دقیقا ( خواهر گلم این مورد ستاره داره ، اگه احساس میکنین که برای جواب دادن بهش ممکنه خیلی جزیی صحبت بکنین که باعث بشه اذیت بشین شما رو مدیون این روز عزیز میکنم که ازش رد بشین )

برای پاسخ دادن میتونین بصورت خصوصی ارسال بکنین یا هر طور دیگه که راحت هستین ، تنها طریقی که من بتونم این نوشتم رو بزارم که شما بتونین ببینین همین طریق هست  ببخشید

۲۷ مهر ۹۸ ، ۱۳:۰۸ حالا هر کی

من مجردم جواب سوال شمارم نمیدونم ولی تو فیلمای پورن دیدم که زنه موقع دخول همش اون کاری که گفتی رو انجام میده 

ولی من یه سوال دارم از شما من همیشه فکر میکنم اینکه میگن مردا از لذت بردن زن خوششون میاد واقعیت نداره و یه جورایی شعاره مثل خیلی از تئوریای رواتشناسا که در عمل خیلی واقعیت نداره

الان میخوام بدونم خداییش واقعیت داره به دور از شعار یعنی واقعا همه مردا از لذت بردن زن خوششون میاد ؟ باورش واسم سخته 

 

پاسخ:
بله کاملا درسته که مردا ( شاید همه نه ولی اکثرا ) از اینکه لذت حاصله از زحمات و فعالیتای خودشون رو در صورت و عکس العملای همسرشون ببینن لذت روحی میبرن . 
پس بنظر شما من چرا اینهمه دست و پا میزنم که مطمئن بشم دخول هم برای خانوما لذت داره ؟؟ به این خاطر پافشاری میکنم روی دخول چون دخول چیزی هست که به اندام مردانه من ، یعنی چیزی که تفاوت بین من و همسرم هست ، تاکید میکنه .
وقتی میبینم خانومم به اندام مردونه ی من علاقه داره و دوسش داره و ازش لذت میبره این یعنی یه دنیا لذت یعنی عشق یعنی افتخار ... البته تفاوت واقعیت با نقش بازی کردن هم میفهمیم .
اینکه من از شنیدن تاثیر بیشتر  کلیتریس  ناراحت میشم اینه که این ناحیه دیگه نیاز صد در صدی به اندام خاص و متفاوت من نداره و این برای من باعث ناامیدی هست .
در واقع این احساس خوشایند حاصل از لذت بردن زن همون عشق و احساس و عاطفه مرد در رابطه جنسی هست ، این همون عشقی هست که زنها بیشتر اوقات انکارش میکنن و میگن مردها تو رابطه فقط دنبال رفع هوس هستن ولی من بعنوان یه برادر که میخواد راهنماییتون بکنه و چیزی درباره آقایون بهتون یاد بده میگم که هیچ حسی مقدس تر و لذت بخش تر از دیدن لذت جنسی زن حاصل از زحمات مرد تو رابطه برای یه آقا نیست حداقل که من اینطورم بنظرم بقیه هم اینطورن ، شاید باورتون نشه ولی من بعنوان یه جوون مجرد که گاهی به روابط جنسی فکر میکنم و متصور میشم اون رو ، همش صداها و ناله های ( ببخشید انقد با جزییات توضیح میدم 😅) همسرم تو گوشمه ، چهره ی برافروختش . همین الان که دارم مینویسم اینا رو دلم قنج رفت وای بحال دیدن این موارد تو واقعیت ... 
اینا عشق یه مرد تو رابطس ، اینکه مرد با رابطه جنسی انقد بدن خودشو با عشقش نزدیک میبینه که انگار جسمش با جسم خانومش یکی شده و درهم آمیخته شده ، اینا از ملک ری هم برای من و خیلیا با ارزش تره که امیدوارم یروز ببینمش ، امیدوارم .
شاید بپرسین ممکنه مردی رابطه داشته باشه درحالیکه این حس ها رو نداره ؟ من بهتون میگم بعله ، کسانی که دنبال صیغه و روابط جنسی آزاد هستن بدنبال رفع نیاز هستن و احساسات و عشق و علاقه جایی در رابطه نداره .
پس انشاالله اگه روزی مزدوج شدین و بعد حرفای عاشقانه و بغل و فلان کار به جاهای باریک توسط همسرتون رسید تو ذوقتون نخوره ، حس نکنید بدنبال هوسه و عشق براش بی اهمیته ، بدونید شوهرتون رابطه جنسی رو ادامه ی همون عشقبازی های رمانتیک میدونه ، یعنی سکس رو رابطه ی عشقولانه میدونه نه هوسبازی البته در صورتی که مطمئن باشین که همسرتون واقعا عاشقتونه ... 
این مطلب آخر رو برای این گفتم که دیدم برخی خانومها میگن دوست داریم بوسیدن و بغل کردنامون همیشه به رابطه ختم نشه ، انگار این حس رو دارن که اگه به رابطه ختم شد در عشق بسته میشه و در هوس گشوده میشه درحالیکه مرد قصد باز کردن درهای بیشتری برای ابراز عشق رو داره که البته بازم میگم این حرفها درصورتی صادقه که مرد واقعا عاشق باشه . 
درضمن خواهشا دیگه فیلم پورن نگاه نکنید ، چرا که به خ ا ختم میشه چرا که تاثیراتی مثل تاثیرات مواد مخدر روی مغز و عصب ها داره چرا که توقع شما رو بخصوص از آلت مردانه افزایش میده درحالیکه شاید ندونین که اون حجم از آلت همش ساختگیه ، این رو من که یه پسر هستم میفهمم ، آلت مردانه اولش که تحریک شکل نگرفته در خواب هست و به محض تحریک شروع به بزرگ شدن و نعوظ میکنه ، اگه تو اون فیلمها دقت کرده باشین اون آقایون بازیگر از همون اول با حالت نعوظ جلوی صحنه حاضر میشن چون تو پشت صحنه از قبل دستکاری شده و آماده میشه .

این سوال منم هست!!

کاشکی چند تا متاهل به صورت ناشناس بیان یه خورده توضیح بدن

پاسخ:
امیدوارم بتونم از یکی از متاهلین بخوام که لطف بکنن و پاسخ بدن ولی یکی از دوستان بصورت خصوصی جواب دادن ، اگر ایشون رضایت داشتن مطالبشون رو به نمایش میذارم
۲۷ مهر ۹۸ ، ۲۰:۵۸ حالا هر کی

مرسی از توضیحتون امیدوارم همه مردا همچین حسی داشته باشن

نه من معمولا ازون فیلما نگاه نمیکنم اما خوب چند دفعه واسه کنجکاوی دیدم و خوب بیشتر حس چندش داشت 

بازم ممنون و خدانگهدار 

 

پاسخ:
خواهش میکنم 
اگه سوالی در این زمینه ها داشتین من درخدمتم 
موفق باشید
۲۷ مهر ۹۸ ، ۲۱:۲۰ امیرمحمد رضایی

به خانوم یا. ***

خواهر عزیز حالا که ترجیحتون بر این هست که ابهامات بنده رو بصورت ارسال خصوصی پاسخ بدین ، اگه مصلحت میدونین ایمیلتون رو به من لطف بکنین اگر که نه من از طریق همین وبلاگ مزاحم شما میشم

۲۸ مهر ۹۸ ، ۰۰:۰۱ امیرمحمد رضایی

به خانوم یا.***

چشم حتما

بابت درخواست ایمیل ازتون عذرخواهی میکنم ، من بشخصه ایمیل رو مورد خصوصی نمیدونم اگر هم دقت کرده باشین ایمیلم رو برای بعضی از دوستان که سوالی دارن گذاشتم به همین دلیل درخواست کردم و گرنه خدایی نکرده بقول معروف قصد پسرخاله شدن 😅 رو نداشتم . پس این مورد رو بنا بر پررو بودن اینجانب لحاظ نکنین 😊

هر چند که من خیلیم تو وبلاگ اقای نجفی غریبه نیستم و از سال ۹۴ اونجا فعالیت دارم منتها به دلایلی چند ماهی هست که مجبور شدم از اسم همیشگیم تو وبلاگ استفاده نکنم ، پس از این بابت که ممکنه شخصی باشم که تازه از در اومده و میخواد از شما خدایی نکرده سو استفاده بکنه نگران نباشین . اینها واقعا سوالاییه که جواباشون خیلی میتونه به بعد جنسی زندگی مشترک هر مردی کمک بکنه و من واقعا دوست دارم راجبشون بدونم و بدن همسرآیندم رو بشناسم ، راستش اون اولا هم که تصمیم گرفتم مزاحم شما بشم خیلی دو دو تا چارتا کردم که بفهمم واکنش احتمالی شما چی هست ولی وقتی اون احترامی که با پاسخ های زیباتون به من گذاشتین واقعا مجذوب شخصیت بزرگوار شما شدم و خیلی از شما ممنونم ، امیدوارم بتونم جایی جبران زحمات بکنم و واقعا اطمینان پیدا کردم کسی در دسترس من وجود نداره که انقد با حوصله و به زیبایی من رو ملتفت بکنه ، از این که از وقتتون میگیرم واقعا عذرخواهی میکنم . 

 

بابت منبعی که معرفی کردین سپاس گزارم ، مطالعه شد . 

یکی دیگه از موضوعاتی که برام در مورد جسم خانومها مورد ابهام هست بحث سینه هاست ، من وقتی مطالب مربوط به تحریک پذیری سینه ها در خانومها رو که میخوندم یا برخی فیلمها و آموزشها و منابع دیگه ، احساس میکردم دارن راجبه میزان تحریک پذیریشون بزرگنمایی میکنن و واقعا حرکات مختلفی که با دست یا دهان برای این اندام اعمال میشه اونقدرام لذت بخش نیست که اینا میگن ، که فکر میکنم من اشتباه میکنم درسته ؟ بطور کل لذت جنسی در این اندام وجود داره ؟؟ 

و مورد دیگه اینکه آیا سایز این اندام درمیزان لذت پذیریشون هم تاثیرگذار هست یا خیر ؟؟ یعنی هرچه میزان سایز بیشتر باشه لذت بیشتر میشه و بلعکس یا بطور کل تاثیری نداره و تفاوتی نمیکنه ؟؟

یه عزیزی میگفتن همه جای بدن زن مثله عورت میمونه یعنی اینکه از هر نقطه ای که لمس بشه یا حالتای مختلفی که با دهان اعمال میشه میتونن لذت جنسی ببرن ، شما چقدر این حرف رو قبول دارین ؟؟

 

موضوع بعدی که برای من سوال هست این موضوع هست که بدن آقایون تا چه حد پتانسیل تحریک کردن همسر رو داره ؟؟ مثلا ما آقایون هم میتونیم مثله خانوما از این اهرم فشار 😁 برای تحریک کردن و شعله ور کردن خانوم استفاده کنیم ؟؟ معمولا برای خانومها عضو خاصی از بدن مرد محرک بهتری هست یا از زنی به زن دیگه متفاوته ؟؟

و اینکه من خودم بشخصه دارم زحمت میکشم برای زیبایی و تناسب اندامم ، میتونم امید داشته باشم که همسرم از دیدنم لذت ببره مثله حالتی که برای آقایون پیش میاد یا زهی خیال باطل ؟ آیا اندام ورزشکاری برای خانومها تحریک کننده تر از اندام عادی و بعضا ناموزونه ؟؟ 

 

شما یکی از کاربران وبلاگ خانواده برتر به اسم CR7  رو میشناسین ؟؟ تا حالا اسمش رو دیدین ؟؟

 

۲۸ مهر ۹۸ ، ۰۳:۱۲ Amir💤 👑🚀aaa

سلام

خوبی داداش

 

آقا من در مورد این چیزا زیاد اطلاعات آنچنانی ندارم

کلا من در مورد خانوما تجربه و آشنایی کاملی ندارم ،،، همون چیزای عمومی رو میدونم

 

به نظرم به جای اینکه یه مرد جوون و پسر مجردی مث من چیزی بگه بهتره این سوالا رو از خانومای متاهل که تجربه خیلی بیشتری دارن بپرسی ، وگرنه من الان هر چی بهت بگم چرت و پرته و هیچ فایده ای نداره عزیزم

 

عذرخواهی میکنم ، مرسی

پاسخ:
سلام  
علت درخواستم از شما این بود که احتمال دادم ممکنه مطالعه ای یا شنیده هایی از دوستان و اطرافیان داشته باشین ، و دیدم که در زمینه های مختلف صاحب نظر هستین و راجع به این مورد هم جایی ازتون خوندم که توصیه هایی کرده بودین ...
در هر حال از حضورتون سپاس گزارم.

سلام جناب

باتوجه به مطالعاتم که تقریبا زیاد هم بوده برای شناخت اطلاعات جنسی شمانمیتونی یه فاکتور درنظربگیری برای روابط 

هستن خانومایی که اصلا باهمون کلیتوریس هم تحریک نمیشن فقط بامعاشقه درقسمت بالاتنه وکمر به اوج میرسن.

یاخانومایی هستن فقط باجملات شهوانی به اوج میرسن اماخب همه این کارا برای تحریک پذیری زن هست تا اون مایع خارج بشه وکاردخول راحت انجام بشه.

اماخب خیلی ازخانوما وقتی نقطه جی روتجربه میکنن دیگه به چیزی غیر این فک نمیکنن بعدازمعاشقه تنها راه دستیابی به نقطه جی همون آ.ل.ت مردانه ست.

 

بیشترازاین نمیشه واضح صحبت کرد.

 

خانوما اندامای جنسیشون مث خودشون ناشناخته س.خودت باید پیداش کنی اماتمرکزت رو بردار که الان ا.ل.ت من به درد میخوره یانه!!

 

من نه فیلمشو دیدم نه درمورد این موضوعات ازاطرافیانم پرسیدم مجرد هم هستم اما طبق تجربه دوستان در کانالا وصفحات مجازی به این نتیجه رسیدم که معاشقه وشنیدن حرفای اون مدلی زن روتحریک میکنه برای دخول مرد.

پس نمیشه گفت اون عضو مردونه به قول یکی ازکاربرای خانواده برتر اون پسرکوچولو اینجاکاربرد داره هم برای خانم هم برای اقا

پاسخ:
سلام
ممنونم از مشارکتتون 
اول از همه احساس میکنم شما به سایر جوانب موضوع سوالم پرداختین ... بعله تمام مواردی که فرمودین درستن ولی سوال من مخصوصا راجبه مبحث تاثیر کلیتریس یا دخول در ارگاسم خانوم ها بود . 
از نظر من متاسفانه انگار عده ی زیادی از خانوم ها به کلیتریس برای مرحله آخر و مهمه ارگاسم وابسته هستن ، انگار که واقعا سیستم بدنشون اینطور خلق شده ، بطور کل سوال من این بود که دخول برای خانومها همون لذت کلیتریس رو داره ؟ اگه داره چرا همون دخول کفایت نمیکنه ؟ 
در ضمن چرا نشه واضح تر توضیح داد ؟؟ چرا ما نمیخوایم در زمینه مسائل جنسی یاد بگیریم و یاد بدیم ؟؟ 

این جملتون رو هم متوجه نشدم :

پس نمیشه گفت اون عضو مردونه به قول یکی ازکاربرای خانواده برتر اون پسرکوچولو اینجاکاربرد داره هم برای خانم هم برای اقا

درادامه کامنتم

 

شمافعلا مجردی

پس بهتره دیگه بیشترازاین تصور وخیال بافی نکنی ازکامنتایی که پاسخ دادین متوجه شدم زیادغرق روابط میشین.ان شآله که فردی باشین که به گناه الوده نشده باشه..

 

خواهشا بقیه تصوراتتون روبزارید برای زمانی که وارد زندگی مشترک شدین.یه سری از فانتزیا وحقیقت ها قشنگتره توزندگی مشترک نمود پیداکنه نه اینکه الان باهاش خیال بافی کنیم ودنبال جواب بگردیم.

اطلاعات شمادرهمین حدکافیه

اگرزیادی بدونین شایدتوزندگی زناشویی اذیت بشین که همسرتون درسطح شمانیست.

تو همون وبلاگ جناب نجفی کاربر سعیدکرمی مفصل توهمون سال۹۴و۹۵دراین موردصحبت کردن اینطورکه میگین عضوقدیمی اونجاهستین پس باید یاخونده باشین یاپی دی اف کرده باشین برای روز مبادا

پاسخ:
این ها برداشت ها و تفکرات خودتون هست ...
به هر جهت سپاس از مشارکتتون.
۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۹:۰۸ حالا هر کی

شما همون cr7 هستی ؟

 

از زن داداشم پرسیدم

در مورد سینه و اینکه گفتی همه جای بدن زن مثل عورته 

اصلا اینطوری نیست 

جاهای دیگه نوازشش لذت داره ولی لذتش با ارگاسم فرق میکنه و ازین نظر هیچ شباهتی به عورت نداره 

لذتش بیشتر عاطفیه نه جنسی نمیدونم چه جوری توضیح بدم هر چی هست تومنی سنار با ارگاسم فرق داره

از نظر تحریک پذیری خانما بیشتر با سینه شون تحریک میشن تا جاهای دیگه شون توضیحش یه خورده بی حیایی میخواد 

ببین یعنی لمس سینه یه زن خیلی تحریک آمیزتره تا پایین تنه اصلا یه دفعه بری سراغ پایین تنه ممکنه سیلی بخوری 

تو همون فیلم پورنا که دیدم همش تمرکز رو پایین تنه بود و من نه تنها تحریک نشدم تازه خیلیم زشت و چندش بود به نظرم

بعدشم خودت کلاتو قاضی کن 

آخه چه ربطی به سایز میتونه داشته باشه ؟

مگه هر که بامش بیش برفش بیشتره ؟ 😂 دیگه اینو جایی تکرار نکنی که به عقلت شک میکنن 

در مورد اون دخول و اینام ظاهرا یه سری از خانما نقطه جی ندارن در نتیجه لذتی از دخول نمیبرن 

تشخیص اینکه یه خانم نقطه جی داره یا نداره هم تا قبل از ازدواج و دخول غیرممکنه 

در مورد بدن آقایونم نظر شخصیم اینه که ۹۰ درصد تحریک پذیری یه زن وابسته به اینه که از یه مرد حس حمایت و توجه و محبت رو دریافت بکنه یا نکنه 

اگه اون حسه نباشه هیچ حسی به زیباترین مرد دنیا هم نمیتونم داشته باشمـ ولی اگه اون حسه باشه تو بگو طرف هیکلش عین سیب زمینی باشه کاملا میتونه برانگیخته کنه زنو 

اما مسئله اینه که اگه اون حسه باشه ازونور طرف خوش تیپم باشه خوب صد در صد تحریک بیشتر میشه نسبت به وقتی که اون حسه هست ولی طرف خوش تیپ نیست 

پس تیپ و قیافه هم مهمه 

بعدشم اینکه دوستان راست میگن بی خیال شو تا موقع ازدواج

هزاران ساله که بشر داره بر روی این سیاره زندگی میکنه مردم ازدواج میکنن رابطه جنسی برقرار میکنن عاشق میشن زیاد این چیزا رو سخت نگیر که اگه سخت بگیری سخت میشه 

 

پاسخ:
سلام 
از پیگیریهای شما خواهر عزیز بسیار سپاسگزارم 
حالا که با زن برادرتون راحتین این سوال من هم (سوال اول صفحه ) ازشون بپرسین لطفا 😊 یا اگه خجالت میکشین شفاهی بپرسین سوال رو نشونش بدین .
در مورد سینه ها ، خب خواهر محترمه من اگه از بدن زن شناخت داشتم نمیومدم سوال کنم که ، کسی بیجا میکنه راجع به عقل من شک کنه :-) 
من منظورم از لذت در سینه ها ارگاسم نبود بلکه همون لذت جنسی بود ، لطفا با دقت بیشتر بخونین نوشته های من رو ...
در مورد نقطه جی ، بله میدونم بعضیها درد میکشن ولی منظورم کسانی بودن که نقطه جی رو دارن خواهر عجول و حواس پرت من ، التماس دقت 🙂 
اینکه چه زمانی مناسب پرسیدن این مسائل هست رو خودم بهتر میفهمم ، شما وقتی میخوای درسی رو امتحان بدی  قبل امتحان خودتو آماده میکنی یا میری سر جلسه میشینی میخونی ؟؟😐😊
شما CR7 رو میشناسی مگه ؟؟

۲۸ مهر ۹۸ ، ۲۲:۲۰ حالا هر کی

وا ناراحت شدی ؟!😑

خوب جواب سوال اول صفحه رو که گفتم بهت اونی که نقطه جی داره از دخول لذت میبره اونی که نداره نمیبره البته معنیش این نیست که هر کس جی داره دیگه همیشه لذت میبره چون وابسته به چیزای دیگم هست این نظر زن داداشمه که طبیعتا میتونه غلط باشه چون تخصصی نداره 

من با دقت خوندم نوشته هاتونو اما فکر میکردم لذت جنسی همون ارگاسم باشه که ظاهرا فرق داره 

Cr7 هم معلومه که میشناسم کاربر خونواده برتر بوده 

پست گذاشته بود درباره عادت ماهانه 

اگه بدت میاد کامنت نمیذارم منکه متخصص نیستم که حتما جوابم درست باشه اینقدر زود بهت برمیخوره 

 

 

پاسخ:
نه خواهر گلم من بیجا بکنم از دست شما ناراحت بشم 
حتی برای اینکه سوتفاهم مثله الان پیش نیاد از ایموجی استفاده کردم که شما متوجه بشین که من دارم شوخی میکنم 
مطمئنا با دقت مورد نیاز نخوندین و گرنه بهتر منظور منو متوجه میشدین . 
اینجا وبلاگ خودتونه ، باشین خوشحال میشیم 
ممنون هستم که از اطرافیان برای رفع ابهام بنده پرسش کردین . 
درضمن من CR7 نیستم 

سلام 

به نظرم بهتره از متاهلا کمک بگیرید.منم بیشتر از چیزی که خانم حالا هرکی و رها گفتن نمیدونم.شرمنده

پاسخ:
سلام 
حتما ، ممنونم بخاطر قبول درخواستم . 
۱۴ آبان ۹۸ ، ۰۲:۳۰ دختر منطقی

سلام

در مورد این سوالتون من متاهل نیستم که نظر بدم ولی از دید یک زن بخوام بگم اینه که دردرجه اول بستگی به اون خانوم داره خانوما خیلی باهم فرق دارند بعضی هاشون کلا نیاز بیشتری به تحریک شدن دارند و تحریک کلیتوریس همزمان با دخول لازم دارن بعضی خانوما برعکسن مثلا با تحریک بالاتنه بدون هیچ کار دیگه ای هم میتونن ارگاسم بشن یا حتی بعضی خانم ها عمل بوسیدن هم باعث میشه ارگاسم بشن اینا دیگه تعدادشون خیلی کمه. تنوع راه های رسیدن به ارگاسم براشون زیاده و مثل اقایون متمرکزبه بیشتر یک ناحیه نیستند.

من فکر میکنم این قضیه به درجه برانگیختگی و پیش نوازی بستگی داره. کلیتوریس از نظر ماهیت مشابه الت مردانه(پنیس)  یعنی جایی خوندم که طولش اندازه پنیس متوسط هست که فقط سرش بیرونه به خاطرهمین هم خیلی تحریک پذیره. نقطه جی هم من شنیدم وجودش ثابت نشده و فقط فرضیات هست. درمورد اینکه پس نقش پنیس چیه خب اولا از نظر بصری خیلی برای  تحریک زن مهمه چون قسمت عمده رابطه امادگی و برانگیختگی ذهنی.  دوم اینکه کلیتوریس نقش کمکی داره با توجه به اینکه گفتم مثل پنیس هست اون خانوم هایی که بدون تحریک کلیتوریس به هیچ عنوان ارضا نمیشن شاید به اندازه کافی تحریک نشدن و نیاز دارن همزمان خودشون رو تحریک کنن.بعد هم بدون پنیس ارگاسم شدن و شدتش تو خانما کمترو سطحیه عمقی نیست برای همین هم زودانزالی مهمه. یعنی با کلیتوریس باید مدت زمان بیشتری صرف کنن و ارگاسم هم سطحی تره تا وقتی که پنیس باشه. تازه عمل دخول بارروانی هم داره و با هم یکی شدنه و باعث میشه کیفیت ارگاسم بیشتر باشه هم جسمی باشه هم روحی.

نکته دیگه اینکه قطعا پنیس مهمه وگرنه این همه الت مصنوعی  در شکل های مختلف و کا.ندوم های خاردار و داروهای ضد زود انزالی و...وجود نداشت. من فکرکنم بخشیش هم به اون اقا ربط داره که چقدر در پیش نوازی و عمل اصلی خوب عمل کنه شاید اینکه خیلی خانم ها ارضا نمیشن دلیلش اینه و چون تحت فشارن که سریعتر ارضا بشن به تحریک همزمان کلیتوریس هم نیاز دارند. از نظر تکاملی هم پنیس در انسان ها قطر بیشتری داره نسبت به سایر پرایمات ها چون زن ها مردانی که الت قطورتر که  دربرگیرنده کانال واژنی باشه و بیشتر تحریکشون کنه رو انتخاب میکردند.

پاسخ:
سلام به شما خواهر گرامی 
از صمیم قلب ازتون ممنونم که درخواستم رو قبول کردین و به سوالم پاسخ دادین 🌺
لطفا این چند روز آینده رو بازهم به وبلاگ سر بزنین 🙂
میشه بیشتر راجع به تاثیر پنیس از نظر بصری بیشتر توضیح بدین ؟
۱۴ آبان ۹۸ ، ۱۹:۳۳ دختر منطقی

خواهش میکنم.

از نظر بصری همون واکنش هایی که دیدن بدن زن برای شما در پی داره مشابهش برای خانم ها اتفاق می افته.

پاسخ:
به لحاظ جذابیت بصری اون قسمت آقایون من واقعا امیدوارم حرف شما قطعیت داشته باشه...
پس یعنی ما آقایون هم موظف به پوشوندن برجستگی اون قسمت در برابر جنس مخالف هستیم درسته ؟ و اگه سهوا برجستگی مشخص بشه ممکنه باعث تحریک دخترخانومی بشه؟

امکانش هست نظر خودتون رو راجع به پتانسیل جسم و اندام آقایون ( منظورم شوهر هست) در تحریک کردن خانوم بفرمایین ؟ 
آیا جسم ما هم این ظرفیت رو داره که ازش برای برانگیختن همسر استفاده بکنیم ؟ اگه اندام خودمون رو ورزیده تر بکنیم تفاوتی برای خانوم داره با اندام ساده و عادی ؟؟ 
و سوای همون پنیس که فرمودین ، چه عضوی از اندام آقایون میتونه نقش محرک جنسی رو ایفا کنه و درکل جذابیت بصری تولید کنه ؟
۱۵ آبان ۹۸ ، ۰۰:۳۵ دختر منطقی

من نمیتونم از جانب همه خانوما حرف بزنم ولی حداقل در دوستام و دخترای دیگه که نظراتشون رو دیدم میدونم که اونام همینطورین. برعکسش هم هستن که بعضیا کلا اندام جنسی رو زشت و چندش میدونن.

باعث تحریک میشه اگه نگاه کنه و تصورکنه. ولی شما خیلی فکرتو درگیرنکن خودشون نباید نگاه کنن مسئولیت تحریک شدن با خودشون.

در حالت کلی بدن مردلخت چون در جامعه و فیلم ها پوشونده نمیشه عادیه همینطوری باعث نمیشه یک زن تحریک بشه مگه اینکه اون مرد خیلی مردونه و جذاب باشه( از نظر مردانه بودن بخوام مثال بزنم مثلا burt reynold رو تو فیلم deliverance ببینید زمان خودش سمبل س.ک.سی بودن بوده) یا زن با قضد نگاه کنه و خیال پردازی کنه. قسمت اصلی محرک بودن بدن مرد همون عضو جنسی و صفات مردانشه که گفتم.  اگه اون مرد کسی باشه که زن عاشقشه کلا همه چی در مورد اون ادم میتونه تحریک کننده باشه از نگاهش تا همه جی.

در مورد جسم مردان بازم به خانوم های مختلف ربط داره و سلیقه ای. ولی همون خصوصیات مردونه دیگه موهای بدن و دست ها، ریش و سبیل،صورت و چشم ها و اندام ورزیده مردانه ولی در مورد این مورد و موی بدن کاملا سلیقه ای بعضی خانم ها اندام ورزیده و مخصوصا بدنسازی دوست ندارن معمولی ترجیح میدن سلیقس نمیشه کلی گفت.

پاسخ:
بازم از پاسخگوییتون ممنونم 
این سوالی که برام مهم هست و دوست داشتم بپرسم ، ممکنه جواب دادنش براتون راحت نباشه پس اگر احساس میکنین ممکنه معذب بشین اصلا و ابدا نیازی به جواب دادن نیست . 
از نظر شما سینه های زن چه میزان در به ارگاسم رسیدن خانوم تاثیر داره ؟؟ بطور کل آیا اعمالی که نسبت به اون قسمت انجام میشه لذت جنسی رو برای اون زن بدنبال داره ؟؟ آیا مطالبی که از تحریک پذیری و لذت بالای این عضو برای زنان میگن یک کلاغ چهل کلاغ کردن نیست ؟؟
۱۵ آبان ۹۸ ، ۲۲:۱۴ دختر منطقی

سلام قطعا تاثیر داره و مهم هست. همونطور که گفتم تعداد زیادی از خانوما با تحریک اون قسمت بدون هیچ کار دیگه ارگاسم میشن. اغراق نیست. از نظر علمی اون ناحیه گیرنده های عصبی زیاد داره تو اقایون هم میگن تحریک پذیره. تو خانوما بیشتر

پاسخ:
سلام ، ممنونم ...
بنظر شما آیا سایز تاثیری در لذت بیشتر داره ؟؟ مثلا شخصی که سایز کمتری داره از لمس کردن کمتر بهره مند میشه و بلعکس دختری که ...؟؟
مورد بعد این هست که بعنوان مثال برای اینکه پسرا احساس نیاز جنسی بکنن علاوه بر محرک های داخلی مثل ترشح هرمون ها محرک های بیرونی هم تاثیر بسزایی دارن مثله یسری پوشش ها و حرفها و تصاویر و... حالا برای دختری که به لحاظ جنسی بقول خودتون نرمال هست یعنی نه خیلی سرده و نه خیلی گرم علاوه بر محرک های داخلی ، چه محرکهای بیرونی در اذیت شدن اون شخص به لحاظ جنسی وجود داره ؟؟خصوصا به لحاظ بصری چطور ؟؟ آیا محرکهای دیداری هم وجود داره براشون؟؟
۱۸ آبان ۹۸ ، ۰۰:۱۱ دختر منطقی

در مورد سایز نمیدونم. فک کنم ربطی نداشته باشه مطمئن نیستم.

بله دیگه محرک های دیداری میشه همون مواردی که درمردان گفتم،عکس های جنسی و فیلم های غیراخلاقی باعث تحریک و ارگاسمشون میشه. حرف ها و نوشته های جنسی هم مخصوصا اگه با خیال پردازی باشه باعث تحریکشون میشه .دخترا که از یک سیاره دیگه نیومدن اونا هم آدمن فقط تحریک شدنشون معلوم نمیشه وگرنه فرقی نداره.

پاسخ:
سلام مجدد 
بابت اینکه این چند سوال منو پاسخ دادین واقعا سپاسگزارم واقعا لطف کردین خواهر عزیزم و بهتون اطمینان میدم که دیگه بیشتر از اینها مزاحمتون نشم ، خلاصه نترسین 😅 
بعنوان موضوع آخر ... 
ببینین همونطور که خودتون میدونین امروزه در بین نسل جوون فیلمهای هالیوودی بشدت رواج پیدا کرده و تقریبا همه حداقل الان دارن یه سریال آمریکایی رو دنبال میکنن چه بسا گیم او ترونز باشه و چه بسا یه فیلم سینمایی ...
اما قسمت بد این داستان متاسفانه این هست که در این فیلمها علاوه بر وجود صحنه های پررنگ رابطه جنسی بین دوجنس الان برای محترم شمردن کسانی که مادرزاد همجنسگرا هستن متاسفانه ازین دست روابط هم نشون میدن مثله همون گیم او ترونز که احتمالا دیده باشینش و یا حتی برای جذب مخاطب بخصوص آقایون به فیلمها مقداری بیشتر از مرد ها به همجنسگرایی در زنها میپردازن که من معتقدم دلیل بیشتر تاکید به زنها همون جذب مخاطبین مرد هست ( داستانش طولانی هست ولی مختصر بخوام بگم اصولا بسیاری از آقایون از دیدن رابطه همجنسگرانه ی زنها لذت بصری میبرن طبق تحقیقاتی که بوده ) ...
حالا سوال اصلی من این هست که از نظر شما بعنوان یک دختر دیدن این صحنه های همجنسگرایانه توسط یک خانوم ممکنه باعث تغییر گرایشش از جنس مخالف به جنس موافق بشه ؟؟ چون این موضوع یکی از دغدغه های بزرگ من راجبه همسر آیندم هست و به جد ازش ترس دارم !!!
من خودم اعتقادم بر این هست که گرایش جنسی از بدو تولد با انسان به دنیا میاد و دیگه تغییر ناپذیره یعنی حتی با هجمه ای از تبلیغات هم گرایش فرد مثلا از جنس مخالف به جنس موافق تغییری نمیکنه ... 
نظر شما چیه ؟؟
۱۹ آبان ۹۸ ، ۲۲:۰۰ دختر منطقی

سلام. کلا فیلم های همج.نسگرایی یک جنس برای جنس مخالفش جذابه در مورد زنان هم همینطوره مطالعات و امارهای سایت های پ.و.رن نشون داده که فیلم های گ.ی خیلی تو خانوما طرفدار داره. تو گوگل سرچ کنید یا میشه لینک بذارم اگه خواستید دلیلش هم واضحه دیگه.. ولی اینکه تو فیلم ها بیشتره به همون دلیله که کلا تو فیلم ها از جنسیت و س.کس.ی بودن خانوما بیشتر استفاده میشه.

اما دختری که صحنه های همج.نس گرایانه میبینه اگه خوشش بیاد خوب حتما تمایلاتش دوطرفس یا اگه از مردا خوشش نیاد که تکلیفش مشخصه میشه هم.جنسگرا. دختری که به مردان تمایل داره به نظر من فیلم های مربوطه و صحنه های هم.جنس گرایی مردانه روش تاثیر داره نه زنانه. دیدن صحنه ها باعث تغییر گرایش نمیشه مگه این که اون خانوم زمینش رو داشته باشه و نهفته باشه. شما فیلم هم.جنس گرایی مردان رو ببینی باعث میشه تغییر گرایش بدی؟ ممکنه حتی چندشت بشه چون گرایشت مشخصه.

این که دختری گرایشش چطوریه رو از خودش و اعتقاداتش میشه فهمید بعد هم شما وقتی ازدواج میکنی تعهد بهت میده و لازم نیست نگران این موضوع باشید.

پاسخ:
بله ممنون میشم لینک رو بزارین 
و اینکه این قسمت صحبتتون رو که گفتین :
دختری که صحنه های همج.نس گرایانه میبینه اگه خوشش بیاد خوب حتما تمایلاتش دوطرفس
خوب متوجه نشدم ، اگه میشه دوباره توضیح بدین ...
و اینکه من خودم بشخصه عقیده و طرز فکرم یکسان با شماست و همیشه گفتم و میگم گرایش جنسی از بدو تولد با انسان همراهه و اونایی که به سمت جنس موافق میرن از همون اول یا همجنسگرا بودن و یا زمینه ش رو داشتن و تنها دلیلی که باعث شد مقداری شک کنم یه پی ام چند خطی بدون منبع معتبر تو یه کانال نامعتبر بود که نوشته بود بر خلاف پسرها هر دختری رو میشه با تبلیغ این موضوع به سمت همجنسگرایی کشوند !!!! هر چند که خودم هم همون اول فهمیدم چرته و بی اساس ولی خب آدم به شک میفته ... آخه انسان انسانه چه ربطی به دختر و پسر بودن داره تو این مسئله ...
خیلی جالبه منم دقیقا همین مثال شما رو برای خودم و بقیه میزنم که اگه ماهایی که به همجنس گرایش نداریم رو بیست و چهار ساعته در معرض فیلمهای همجنسگرایی بزارن همش در حالت انزجار هستیم نه لذت مگر واقعا گرایشمون این فیلمها و رابطه ها باشه
۲۰ آبان ۹۸ ، ۱۴:۳۱ دختر منطقی

https://www.nbcnews.com/feature/nbc-out/when-no-one-looking-many-women-are-

watching-gay-porn-n894266

https://metro.co.uk/2014/10/03/pornhub-porn-viewing-figures-show-women-watch-more-male-gay-sex-than-men-4891641/

Back in 2015, the wildly popular online p.or.n.o.graphy site P.o.r.n.hu.b — which boasts over 115 million daily views — published a finding that took s.e.xuality researcher Lucy Neville by surprise: Women are responsible for more than a third of the site’s g.ay male po.r.n views. G.ay p.o.r.n gives an opportunity to look at the male form and male beauty and the male face when orga.sm.ing

--

Why Straight Women Like G.a.y P.o.r.n

https://ramblingrach.com/why-straight-women-like-gay-porn/

-------------------------------------------

منظورم اینه که اگه از این فیلم ها خوششون بیاد شاید اگه موقعیتش پیش بیاد هم تمایلات همجنس گرایانه دارن هم دگرجنس گرا. بعضیا اینطورین بهشون میگن bi.se.x.ual گرایششون یکی نیست چون اگه غیر این باشن به نظرم نباید براشون فیلم های لز.ب.ین تحریک کننده باشه در اون حد.اونی که فقط به مردان تمایل داره فکرنکنم از این صحنه ها خوشش بیاد.

سلام

 

یه دوست عزیز اول از همه باید اصلاح کنم من سوال رو درست نخونده بودم و یه کلمه رو اشتباه برداشت کرده بودم برای همین جوابم تو صفحه که خیلی ناراحت شده بودم بابت اون بود 

بریم سر جواب سوال : 

 

چیزایی که میگم تجربه شخصیه و یه مقدارش اطلاعاات علمیه 

 

ببین دوست من اولین چیزی که ما در مورد رابطه جنسی باید بدونیم اینه که یه نسخه واحد برای همه نمیشه پیچید سلیقه ها واقعا متفاوته 

اصلیترین موضوعی که در رابطه جنسی اتفاق میفته ذهن ادمه! یعنی اصل لذت رابطه جنسی رو ذهن و نوع فکر و با توجه به اون ترشح هورمون ها تعیین میکنن ، دلیل سادش هم همین تفاوت تاثیر خود ارضایی با سک سه!!! از لحاظ فیزیکی شاید تفاوت خاصی بینشون نباشه یه عضوی از بدن تحریک میشه بعد به ارگاسم میرسیم اما در عمل اون قضیه ذهنیش باعث میشه که دو تا نتیجه کاملا متفاوت بدن یکیشون کامل بدن رو سر حال سیستم ایمنی رو قوی و انواع تاثیرات مثبت رو روی انرژی و بدن داره اون یکی دقیقا برعکس عمل میکنه انواع تاثیرات منفی که هنوز همه ی ابعادش ثابت نشده رو رو بدن میذاره 

یه جورایی هر روز برای یکیشون تاثیرات مثبت پیدا میکنن واسه یکی دیگه منفی !در حالی که از لحاظ فیزیکی اتفاق متفاوتی نمیفته!! 

خب پس به تاثیر افکارو ذهن و سیستم عصبی در یه رابطه جنسی میرسیم 

به طور مشخص همه چیز تو یه رابطه جنسی تاثیر گذاره و کیفیت رابطه رو تعیین میکنه که به مجموع اینا علاقه به یه فرد گفته میشه این علاقه خودش شامل یه پکیج کامل از علاقه به ظاهر (فیس و بدن و قد رنگ پوست)

تا علاقه به صدا و رفتار و عقاید و خونواده و همه چیز مربوط به اون ادم 

حالا هر کدوم از این فاکتورهای علاقه یه سهمی از کیفیت و نمره رابطه جنسی رو با توجه به  اون ادم مقابل  تشکیل میدن مثلا n عدد چهره x عدد استایل f عدد رنگ پوستm عدد صدای طرف v عدد طرز رفتارو ... روی کیفیت یه رابطه جنسی میتونن تاثیر داشته باشن 

حالا ضریب اینا با توجه به طرف مقابل فرق میکنه مثلا واسه یکی n ضریبش بیشتر از x و برعکس 

ببین کار ما نیست بررسی و حدس همه ی اینا منتها با یه بررسی اولیه باید اول از همه به یه شناخت درست از خودمون برسیم و تا یه حدی قبل ازدواج سعی کنیم به شناخت درستی از شریک زندگی و شریک جنسیمون برسیم 

 

میرسیم به اصل جواب سوال در مورد رابطه جنسی تو دنیا خیلی بحث های مختلف میشه و واقعا هیچ مرجع دقیقی وجود نداره تا الان میگفتن واسه مرد تقریبا هفته ای دو یا سه رابطه مناسبه جدیدترین تحقیقات میگه یک روز  نصفی یک رابطه بهترین واسه مرد!(منبعش رو میذارم)

 

منم خیلی شنیدم که با دست باید اون قسمت بدن خانوما تحریک بشه تا به ارگاسم برسن و اکثرا دخولی نیستن و متاسفانه همونجوری که یکی از کاربرا گفته تو فیلم های منشوری هم دیدم که همینطور بوده! اما تجربه عملیم یه چیزای دیگه میگن تجربه ای که با چ

شریک زندگی چند شریک جنسی که داشتم اصلا اینجوری نبوده و از راه دخول تونستم طرفم رو به ارگاسم کامل برسونم و گاها بیش از یک بار در یک رابطه  ..... 

و یه تجربه دیگه اینکه نقطه حساس خانوما میتونه واسه هر کسی متفاوت باشه واسه یکی نوک سینه ها یکی قسمت های دیگه سینه 

و واسه بعضی ها اونجایی که باید نقطه جی قسمت بالاییش و حتی ...

تنها نتیجه ای که از این موضوع گرفتم اینم جز عواملیه که با توجه به ذهنیت قبلی و فانتزی ها تو مغز شکل میگیره و با صحبت قابل تغییره!!!

من نمیدونم شما چقدر تجربه رابطه جنسی داری شاید چیزاییی که میگم یه کم فهمش سخت باشه ولی دارم سعی میکنم به ساده ترین طرز ممکن بگم 

من با چند نفری تو زندگیم رابطه جنسی داشتم 

چیزی باید بدونی اینه که من این قضیه رو از شریک جنسیم پرسیدم تو رابطه ای که با دخول ارضا شده خیلی لذتش بیشتر از به اوج رسیدن بدون دخول بوده!

حالا میگم واقعا در عمل حداقل من ندیدم که کسی باشه که حتما لازم باشه بدون دخول ارضا بشه 

این قضیه دو حالت داره یا من خوش شانس بودم یا این موضوع به نوع رابطه و مهارت ادم برمیگرده که به نظرم دومی درسته و هنوزم اعتقادم تو این که هیچ ادمی نیست که با دخول به ارگاسم کامل نرسه!!!مگر اینکه یه روزی خلافش بهم ثابت بشه 

 

اینجا فکر میکنم نقش مرد خیلی مهمه مدت زمان رابطه 

اینکه طرف چقدر به شما دید جنسی و علاقه وجود داشته باشه 

نوع عملکرد مرد تو رابطه، سرعت و لوندی ، بازی کردن، درست و قوی عمل کردن و .‌‌...

به نظرم اگه اینا باشه بعید کار به دست و ... برسه 

ببین اگه شما فیلم های پورن رو میگید 

اونا چون تو رابطه علاقه وجود نداره و صرفا یه عمل جنسیه یه جورایی اول از همه لذت تو اون رابطه خیلی پایینتره و طبق اون کیفیت رابطه خیلی پایینتر میاد و واسه همین اگه کسی درست عمل کنه صددرصد کیفیت رابطه جنسیش با همسرش و عشق زندگیش خیلی بالاتر میره 

بازیگرهای پورن کم کم دچار مشکل ارگاسم میشن و قسمت ترشح دوپامین که مستقیم با رابطه جنسی رابطه داره دچار اختلال میشه به گونه ای که ممکنه کم کم دیگه ارگاسم رو تجربه نکنن و خیلیاشون به همین دلیل دچار سکته مغزی و قلبی میشن 

 

در کل بخاطر همین میگن ظاهر هم تا یه مقدار مد نظر قرار بدین که دچار مشکل نشین ، 

 

توصیه اخر من اینه رابطه جنسی حلال و شرعیش هم باید کنترل بشه و حالت افراط نگیره اون هم ممکنه باعث اعتیاد جنسی و مشکلاتی بشه و این سراب تو رابطه ی نامشروع صد درصد رخ میده 

اب دریایی که هر چقدر میخوری تشنه تر میشی تا لحظه ای که جونت رو بگیره 

اما یه رابطه رو اصول شاید چشمه ای باشه که بدون اون زندگی سیاه میشه 

 

در نهایت فکر میکنم دنیا دو رو داره یا خیلی سک سیه(اشاره به ازدواج و خوب پیش رفتن همه چیز)

یا خیلی بی س ک س ی (اشاره به پیدا نکردن مورد خوب واسه ازدواج و به مشکلات دیگه حوزدن)

اگه اولی بود که مغرور نشیم و افراط نکنیم درست زندگی کنیم نا شکری و نکنیم شاکر خداوند باشیم 

د دومی هم نا امید نشیم توکل کنیم ، راه پاکدامنی پیشه کنید همه چیز درست میشه قسم میخورم  اون بالایی خیلی مهربونه 

 

 

 

 

خلاصه ش اینه :

          بخورید ،،، بیآشامید ،،، ولی اسراف نکنید ! 😂👍

فیلم های Marcus Dupree زیاد دیدیا شیطون 

پاسخ:
🤔🤔
۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۸:۱۰ امیرمحمد رضایی

به خانوم رایحه ***

سلام به شما خواهر گرامی ، از اینکه درخواستم رو پذیرفتین بی نهایت سپاس گزارم 

خواستم بپرسم آیا تفاوتی بین این دو روش در میزان لذت جنسی هست ؟؟ ممکنه این یکی از اون یکی بیشتر لذت بخش باشه ؟؟ 

۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۸:۳۸ امیرمحمد رضایی

به خانوم شمیم 

سلام خواهر گرامی ، ازتون بینهایت سپاس گزارم اول بابت اینکه خودتون بدون اینکه ازتون بخوام لطف کردین و دوم بابت توضیحات قانع کنندتون که خیلی کمک کرد 

اگه اجازه بدین و اگه وقت آزاد دارین من سوال دیگه ای هم بپرسم از شما ... 

از نظر شما آیا مطالبی که راجع به سینه ها در خانومها گفته میشه و میزان تحریک پذیریشون حقیقت داره یا یک کلاغ چهل کلاغ کردنه ؟؟ مثلا اعمالی که روی اونها انجام میشه واقعا لذت جنسی دارن ؟؟ 

و اینکه آیا سایز این اندام در میزان لذت پذیریشون تاثیری داره ؟؟ یعنی کسی که سایز کوچک تری داره لذت کمتری از مالش نسبت به شخصی که سایز بزرگتری داره میبره ؟؟ 

و سوال بعدی اینکه در همه ی خانومها ارضا شدن همیشه با خارج شدن مایع از بدن همراهه مثله اقایون یا متفاوت هست از خانومی با خانوم دیگه ؟؟ 

و درنهایت خود آلت مردانه برای خانومها جذابیت ظاهری هم داره و احساس خوشایندی نسبت بهش دارن ؟؟

۱۰ آذر ۹۸ ، ۱۹:۵۸ امیرمحمد رضایی

به خانوم شمیم 

چقدر من از شما سپاس گزارم خواهر عزیز ، مطمئنا یک شخص متاهل خیلی بهتر میتونه نظر نزدیک به واقعیت بگه ... 

امیدوارم بیشتر بتونم در آینده از تجربیات شما استفاده کنم🙂

 

آیا خودارضایی یه دختر در دوران تجرد میتونه باعث این بشه که در دوران تاهل دیگه با دخول ارضا نشه و به مشکل بخوره؟؟

 

آیا این درصدایی که از میزان لذت بردن در خانومها میگن حقیقت داره ؟؟ بعنوان مثال هفتاد درصد زن سی درصد مرد و فلان و بهمان ...

 

آیا اینکه آلت مردی اندازه استاندار رو داره کفایت میکنه برای اینکه همسرش نهایت لذت رو ببره ؟؟ یعنی برای واژن زن ، آلت شوهرش هر اندازه که باشه همون بزرگترین میشه براش ، درسته ، اگه آلت بزرگتر باشه بیشتر لذت نمیبره ؟؟ منظورم راجع به دختری هست که قبلا تجربه رابطه نداشته ...

 

ببخشید دیگه خیلی میپرسم ...😅😅😅 

آیا اندام و بدن مرد ها هم پتانسیل تحریک بصری برای همسر رو داره ؟؟ ما هم میتونیم از این حربه 😊 استفاده کنیم ؟؟

۱۰ آذر ۹۸ ، ۲۱:۱۲ امیرمحمد رضایی

به خانوم شمیم 

از شما خیلی خیلی ممنونم‌

لطفا باز هم به این وبلاگ سر بزنین 

پاسخ:
به خانوم شمیم 


سلام مجدد 
اگه هستین ، سوالی که برام جدیدا پیش اومده این هست که چقد تفاوت بین ارضا شدن با کلیتریس و ارضا شدن با دخول برای زن هست ؟؟ در نظر بگیریم که هر کدوم به تنهایی انجام بگیرن نه با هم ... کدوم لذت بخش تره ؟؟
۱۲ آذر ۹۸ ، ۲۰:۰۱ امیرمحمد رضایی

چون کلماتی که نوشتین رو من فکر کردم به حالت عصبانی نوشتین ... 

چشم هر چی شما امر کنین 😁 فقط آسون باشه و ترجیحا تستی ... 

بنده ۲۰ سالمه یک دبیر هستم 😊👍🏻در شرفش ازدواجم متاسفانه نیستم فقط با همسر خیالیم زندگی رو سر میکنم 😅 ولی بدور از مزاح این مسئله برام به یه دغدغه ی بزرگ تبدیل شده علی الخصوص که میگن بیش از نصفی از زنا بدون کلیتریس ارگاسم نمیشن. 

 

پس سینه ها با مالش خاصیت افزایش سایز رو دارن ؟؟ ازتون سوالی پرسیدم که آیا سایز در لذت بردن تاثیری داره یا خیر ، حالا سایز سینه ها در مالش چطور؟؟ شخصی که سایز بیشتری داره لذت بیشتری میبره ؟؟ 

 

درضمن من منظورم از تحریک بصری کردن همون شوهر بود نه هر مرد دیگه ای ... آیا مثلا من بعنوان شوهر میتونم از اندام خودم هم برای تحریک کردن بهره ببرم ؟؟؟ 

 

آیا حرف های جنسی مرد در حین رابطه تاثیری درتحریک کردن و زود تر به ارگاسم رسیدن زن دارن ؟؟

پاسخ:

چرا چرا عصبانی بودین به جون جفت بچه هام 😄 
خب حداقل نکات مهم رو بگین که من بیشتر بخونم 🙄😊
در مورد سایز خودتون فرمودین که با مالش های شوهر تغییر سایز میده ولی الان گفتین که فقط در دوران بلوغ ... یمقدار متناقض شد 
بچه هاتون رو خدا حفظ کنه براتون انشاالله ، شما دنبال دوماد نیستین ؟؟😂
در مورد ارتباط لذت با سایز من از این نظر گفتم چون هر چی بزرگ تر باشه ممکنه عصب و گیرنده های بیشتری هم داشته باشه

در مورد تحریک شدن ، یعنی موی سینه و بازو و فلان محرک نیست ؟؟ 

اطلاعات خوبی بدست اوردم اما چرا جواب های خانم ها خصوصی ارسال شده؟

چه اشکالی داشت به صورت عمومی بنویسن مگه کسی میشناسه همو ؟چرا عمومی نشده تا همه استفاده کنند؟

شما آقایون با دیدن هر خانمی تحریک میشین؟ کدام قسمت بدن خانم براتون تحریک کننده تر هست ؟

پاسخ:
سلام 
به دلایل مختلفی مثل خیلی صریح بودن مطالب خودشون ترجیح دادن که بصورت خصوصی باشه و دلیل بعدی هم اینکه برخی از خانومها از وبلاگ خانواده برتر دعوت شده بودن و در اونجا شناخته شده هستن و دوست نداشتن مطالبشون رو بقیه کاربرای وبلاگ به اسمشون بخونن ...
در مورد سوالتون هم اگه اجازه بفرمایین فردا جوابش رو قرار میدم 

جواب قانع کننده نبودچون اولا سوال جوری هست که باید بی پروا وصریح پاسخ داده بشه دوما من هم چند سال هست خانواده برار میخونم ونظر میذارم اما بازم دلیلی نداره من رو در دنیای واقعی بشناسند سوما هر طور مایلید ومایلند چهارما منتظر پاسختون میمونم 

پاسخ:
سلام ببخشید دیر شد  ، مقداری با امتحانای دانشگاه درگیرم ...
اینکه آقایون تحریک میشن یا نه و اینکه با دیدن هر خانمی تحریک بشن تماما بستگی به اون شخص و ویژگی‌ها و فانتزی ها و علایقش داره . 
از این لحاظ به اون شخص بستگی داره که مثلا تو چه سنی باشه ، مطمئنا شخصی که تو دوران بلوغ هست نگاهاش کم کم سمت و سو پیدا می‌کنه و حالت کنجکاوی میگیره و ممکنه تحریک هم بشه .
اگه اون شخص مثل من جوون باشه بستگی داره به اینکه چقد درگیر این موضوع باشه یعنی چقد به مسائل جنسی فکر می‌کنه و عکس و فیلم و غیره میبینه ، چقد نیاز جنسیش برطرف میشه یا نه ، اینکه تو چه سیکل ماهانه به لحاظ ترشح هورمون ها قرار داره ، حتی اینکه چقد نیاز عاطفی داره ، مثلا من اگه فلان دختری رو که تو سلیقه من قرار داره ببینم از لحاظ عاطفی تحریک میشم ‌ و این تحریک ناشی از نیاز عاطفیه و از طریق دیدن مثلا دستاش این اتفاق افتاده و کلا فرقی نمیکنه ، هر قسمت از بدنش رو که ببینم چون سر منشائش نیاز عاطفیه تحریک کنندست .
و بعضی از اوقات ممکنه اون شخص کلا هیچ حسی نسبت به هیچ  زنی نداشته باشه مثل خودم ، پس از شخصی به شخص دیگه متفاوته 

و از این لحاظ به فانتزی و علایق بستگی داره که بعنوان مثال یک مردی فانتزیش زن هیکلی هست پس با دیدن اون بیشتر تحریک میشه یا فلان آقا فانتزیش چیز دیگه ای هست پس با دیدن اون تحریک میشه و با چیزی که فانتزیش نیست تحریک نمیشه 
و اینکه کجاها بیشترین تحریک رو داره بیشتر سینه ها و باسن و روم پاهاس که اگه لباس جذب تن شخص باشه و این سه ناحیه برجستگیش خیلی تو چشم باشه محرک هست 
۳۰ دی ۹۸ ، ۱۹:۳۴ کاربری از نی نی سایت

سلام تام✋

من عاشق شومبول همسر میباشم وبدون دخول ارضا نمیشوم

تامام👋

پاسخ:
😂😂 
سلام 
شما دیگه خیلی واضح و بی پرده نام بردین 😅 ممنونم از حضورتون و پاسخگوییتون 
اگه اشکالی نداره از حضورتون بیشتر استفاده کنم ، 
شما بنظر خودتون چه فرقی با سایر خانومها مبکنین که بیشتر به کلیتریس وابسته هستن ؟؟ این بخاطر ویژگی شخصیتی خودتونه یا بخاطر همسرتون ؟؟ 
۰۱ بهمن ۹۸ ، ۰۰:۲۳ کاربری از نی نی سایت

اول سرد بودم وحسی به رابطه نداشتم

رمانهای صحنه دار حس منو بیدار کردآتیش زیر خاکستر بودم همسر هم ماشالله هات تشریف دارن  😏

تام به این روابط کمتر فکر کنی راحتتری 

 

پاسخ:
چه جالب 
آره ممکنه راحت تر باشم ولی خب این مسئله برام مهمه 
خب نمیشه بفرمایین فرق شما با سایر خانومها که برای ارضا به کلیتریس نیاز دارن چی هست ؟؟ 🤔😊😊 
اگه اشکالی نداره میتونم اینم بپرسم که همسر شما چند دقیقه طول می‌کشه تا به انزال برسن ؟؟ 
اینا دیگه آخرین سوالام بود ، ببخشید که مزاحم میشم
۰۱ بهمن ۹۸ ، ۱۰:۳۵ کاربری از نی نی سایت

خانم های که من باهاشون صحبت کردم همشون با دخول ارضا میشن

خودت توسایت حتما دیدی که بیشتر پست ها زنها از سردی شوهرهاشون مینالن

خوب اگه میخواستن خودشون با دست خود ارضای میکردن دیگه پس چه نیازی به شوهر دارن که این همه میان مینالن ؟

پس نتیجه میشه اینکه حتی اگه قرار باشه با کلیتوریس هم ارضا بشن هم زمان با دخول وتوسط شوهر باید این اتفاق بیفته

شرایط فرق میکنه ممکنه چند روز از هم دور باشیم بعد با دوسه بار عقب جلو همسرم ارضا بشه ولی بار دوم ده یا بیست دقیقه طول بکشه بستگی به شرایط داره

تام با اینکه سنت کمه ولی بهتره هر چه زودتر ازدواج بکنی احساس میکنم تحت فشاری     گود بای تام

به نظر من اصلا نمیشه در مورد جزئیات سکس به تئوری بسنده کرد.یک کلیاتی هست که در اثر تجربیات مختلف میتونه تا حد زیادی صادق باشه.اما جواب تک تک سوالهای شما کاملا بستگی به نظر پارتنر جنسیتون داره.یک خانمی میتونه با دیدن فیزیک یک مرد و اندامش تحریک بشه و برای یکی اصلا تفاوتی نداشته باشه.سکس خیلس بیشتر از اونکه تئوری بردار باشه سلیقه ایه و لذت بردن از اون کاماا بستگی به اشراف داشتن به علایق و سلایق جنسی آدمها مربوطه و جالبه بدونین تحریک شدن با دست یا دخول و یا حتی رفتارهای فیزیکی و یا روانی بعد از ارضا شدن که در تمام آدمها متفاوته،اصلا اشکال نیست و صرفا یک تفاوته.اگر بعضی چیزها تا این حد برای شما مهمه حتما حتما با شریک جنسیتون دربارش صحبت کنید و یا کسیو پیدا کنین که به سلیقه و باورهای جنسیتون نزدیکتر باشه

سلام 

 

سوالتون خیلی تخصصیه 

و راستش کلا میتونم بگم هیچ نسخه مشترک و واحدی نمیشه برای همه در نظر گرفت..

ادمها متفاوتن و خیلی پیچیدن 

و در شرایط مختلف هم یکسان عمل نمیکنن

و خیلیاشون غیرقابل پیشبینی هستن.

به نظرم اطلاعات شما تا این حد کافیه و حتی میتونم بگم خیلی هیلی بیشتر از اونچه که لازمه میدونید جسارتا ...

این خیلی خوبه که شما اطلاعات حنسیتون رو میبرید بالا

مطمینا میتونید نقش خودتون رو به خوبی ایفا کنید ولی  بعضی مسایل  رو فقط وقتی که به اون مرحله میرسید میتونید بهتر درک کنید.

چون گفتم ادمها پیچیده و متفاوتن شاید همسر ایندتون اصلا اونطوری نباشن که شما تصورش رو میکردین.

یسری مسایل رو وقتی با ایشون هستید تحربه میکنید و شاید ببینید اصلا اونطور که خودتون رو اماده کرده بودین نیستن.

پاسخ:
سلام 
لطفا ایمیلتون رو بررسی بفرمایین

سلام

قبلن اینجا یه مقاله براتون نوشتم چرا پاکش کردین?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی